jueves, 13 de diciembre de 2012

L'Herencia perduda


Buscant a la meua llibreria de casa me trovat amb aquest llibre Enric Monforte el nostre mestre de la asignatura de Jar que va naixer a Catarroja va estudiar magisteri i es llicenciá en educació fisica. és autor de diversos llibre infantils com els esquirols bombers, ha publicat també el poemari desert de pells i amb aquest llibre va obtenir el premi benvingut oliver de narrativa juvenil l'any 2005.

Aquestos nadals dins del meu temps li dedicaré a llegir aquesta aventura de Alex i Sara descobrint aquells sentiments de por, esperança, compromis, amistat i el desig de l'amor

1 comentario:

  1. Abans, quan jo vaig estudiar la ESO, la vaig estudiar ací en Silla, en el mateix institut que estic cursant aquest cicle formatiu, i recorde que teníem que llegir uns llibres de lectura obligats de les diferents llengües que teníem, i m’enrecorde que en segon de la ESO en l’assignatura de valencià mel feren llegir.
    D’ axó que te estic comentant han passat ja 5 anys, i encara que no m’enrecorde molt de l’historia recorde que va ser un llibre que em va agradar prou, que estava molt be, i que vos el recomane a tots. Que es llegís rapit i no es fa pesat.
    A veure si ara en mes temps tel puc tornar a llegir per a recordar-lo millor.

    ResponderEliminar